RHE-30/6S - Urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych pojazdów o dmc do i powyżej 3,5 t, w tym samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych, autobusów, motocykli/motorowerów, ciągników rolniczych, przyczep oraz pojazdów z napędem 4x4.


Urządzenia rolkowe umożliwiają pomiar:

- skuteczności hamulców postojowych i roboczego pojazdu,
- oporów toczenia,
- wahania sił hamowania różnic procentowych sił hamowania.

Urządzenie RHE-30/6S składa się z dwóch zespołów napędowych, zintegrowanych z CJS, która jednocześnie stanowi pulpit sterowniczy.

zastosowanie falowników redukuje zużycie energii I gwarantuje łagodny start urządzenia

niezwykle odporna na ścieranie i bezpieczna dla opon powłoka powierzchni rolek specjalnie zaprojektowane motoreduktory gwarancją długoletniej bezawaryjnej pracy

Warto zobaczyć również:  10 konkretnych argumentów za UNILINE QUANTUM,   O firmie 

Pracą samodzielnych urządzeń rolkowych oraz tych wchodzących w skład linii diagnostycznych serii Quantum steruje Centralna Jednostka Sterująca wyposażona w PC pracujący w środowisku WINDOWS z oprogramowaniem Uniline Quantum działającym w systemie 3D.

Dane techniczne RHE - 30/6S*
Max nacisk osi 18 t
Zakres sił hamowania 0-6kN; 0-30 kN
Rozstaw kół 900-2870 mm
Średnica obręczy koła 12-33''
Zakres mierzonego ciśnienia 0-1 MPa
Zakres siły nacisku na pedał hamulca 0-1000 N
Moc silników 2x7,5 kW
Współczynnik przyczepności rolek dla opon suchych - mokrych 0,9-0,7
Prędkość obwodowa rolek

2,5 km/h

5 km/h

Zasilanie 3 x400 V
* Dostępne w wersji mobilnej  

Urządzenia rolkowe - zalety:

>> mogą pracować samodzielnie lub jako element ścieżki diagnostycznej (możliwe włączenie w przyszłą zintegrowaną ścieżkę diagnostyczną)
>> są dostępne w wersji kanałowej i bezkanałowej
>> są skutecznie zabezpieczone powłoką antykorozyjną (ocynk, gruntoemalie)
>> są dostarczane razem z ramą gwarantująca właściwe przygotowanie fundamentów (o ile są potrzebne)

 

>> niezwykle odporna na ścieranie i bezpieczna dla opon powłoka powierzchni rolek,

>> badanie hamulców w pojazdach z napędem 4x4 (automatyczne wykrywanie rodzaju napędu),

>> konstrukcja dostosowana do badania pojazdów z bardzo niskim zawieszeniem,​

>> oprogramowanie dostępne w różnych wersjach językowych.


Wyposażenie podstawowe:

Pilot - radiowe sterowanie o zasięgu do 50m
Bezprzewodowy  czujnik nacisku na pedał hamulca
Bezprzewodowy czujnik ciśnienia w układzie pneumatycznym
Nakładka motocyklowa        

Wyposażenie opcjonalne:

Możliwość podłaczenia wielu repetytorów
Tablet - radiowe sterowanie
Automatyczny pomiar sił hamowania w pojazdach z napędem 4x4
Mobilne urządzenie rolkowe
Hydrauliczny dociążacz osi
Układ wagowy