RHO-6/L - Urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych pojazdów o dmc do 3,5 t, w tym samochodów osobowych i dostawczych, motocykli/motorowerów ciągników rolniczych, przyczep oraz pojazdów z napędem 4x4.


Urządzenia rolkowe umożliwiają pomiar:

- skuteczności hamulców postojowych i roboczego pojazdu,
- oporów toczenia,
- wahania sił hamowania różnic procentowych sił hamowania.

Urządzenie RHO-6/L składa się z dwóch zespołów napędowych, zintegrowanych z CJS, która jednocześnie stanowi pulpit sterowniczy.

 

Pracą samodzielnych urządzeń rolkowych oraz tych wchodzących w skład linii diagnostycznych serii Quantum steruje Centralna Jednostka Sterująca wyposażona w PC pracujący w środowisku WINDOWS z oprogramowaniem Uniline Quantum działającym w systemie 3D.

 
Dane techniczne RHO - 6*
Max nacisk osi 2 t
Zakres sił hamowania 0-6 kN
Rozstaw kół 900-2140 mm
Średnica obręczy koła 10-28''
Zakres mierzonego ciśnienia ---
Zakres siły nacisku na pedał hamulca 0-1000 N
Moc silników 2x3 kW
Współczynnik przyczepności rolek dla opon suchych - mokrych 0,9-0,7
Prędkość obwodowa rolek 5 km/h
Zasilanie 3 x400 V
* Dostępne w wersji mobilnej  

 

zastosowanie falowników redukuje zużycie energii I gwarantuje łagodny start urządzenia

niezwykle odporna na ścieranie i bezpieczna dla opon powłoka powierzchni rolek specjalnie zaprojektowane motoreduktory gwarancją długoletniej bezawaryjnej pracy

Warto zobaczyć również:  10 konkretnych argumentów za UNILINE QUANTUM,   O firmie

Urządzenia rolkowe - Zalety:

- mogą pracować samodzielnie lub jako element ścieżki diagnostycznej (możliwe włączenie w przyszłą zintegrowaną ścieżkę diagnostyczną)
- są dostępne w wersji kanałowej i bezkanałowej (wówczas silniki są ułożone do wewnątrz - urządzenia w wersji kompaktowej)
- są skutecznie zabezpieczone powłoką antykorozyjną (ocynk, gruntoemalie)
- są dostarczane razem z ramą gwarantująca właściwe przygotowanie fundamentów (o ile są potrzebne)
 

 

- niezwykle odporna na ścieranie i bezpieczna dla opon powłoka powierzchni rolek
- badanie hamulców w pojazdach z napędem 4x4 (automatyczne wykrywanie rodzaju napędu)
- konstrukcja dostosowana do badania pojazdów z bardzo niskim zawieszeniem
- oprogramowanie dostępne w różnych wersjach językowych


 Wyposażenie podstawowe:

Pilot - radiowe sterowanie o zasięgu do 50m
Bezprzewodowy  czujnik nacisku na pedał hamulca
Nakładka motocyklowa

Wyposażenie opcjonalne:

Mobilne urządzenie rolkowe
Tablet - radiowe sterowanie
Automatyczny pomiar sił hamowania w pojazdach z napędem 4x4