RHC-30 - Urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych pojazdów o dmc powyżej 3,5 t, w tym samochodów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, przyczep oraz pojazdów z napędem 4x4.


Urządzenia rolkowe umożliwiają pomiar:

- skuteczności hamulców postojowych i roboczego pojazdu,
- oporów toczenia,
- wahania sił hamowania różnic procentowych sił hamowania.

Urządzenie RHC-30 składa się z dwóch zespołów napędowych, zintegrowanych z CJS, która jednocześnie stanowi pulpit sterowniczy.

Pracą samodzielnych urządzeń rolkowych oraz tych wchodzących w skład linii diagnostycznych serii Quantum steruje Centralna Jednostka Sterująca wyposażona w PC pracujący w środowisku WINDOWS z oprogramowaniem Uniline Quantum działającym w systemie 3D.

zastosowanie falowników redukuje zużycie energii I gwarantuje łagodny start urządzenia

niezwykle odporna na ścieranie i bezpieczna dla opon powłoka powierzchni rolek specjalnie zaprojektowane motoreduktory gwarancją długoletniej bezawaryjnej pracy

 Warto zobaczyć również:  10 konkretnych argumentów za UNILINE QUANTUM,   O firmie

Dane techniczne RHC - 30*
Max nacisk osi 18 t
Zakres sił hamowania 0-30 kN
Rozstaw kół 990-2700 mm
Średnica obręczy koła 14-33''
Zakres mierzonego ciśnienia 0-1 MPa
Zakres siły nacisku na pedał hamulca 0-1000 N
Moc silników 2x7,5 kW
Współczynnik przyczepności rolek dla opon suchych - mokrych 0,9-0,7
Prędkość obwodowa rolek 2,5 km/h
Zasilanie 3 x400 V
* Dostępne w wersji mobilnej  

Urządzenia rolkowe - Zalety:

- mogą pracować samodzielnie lub jako element ścieżki diagnostycznej (możliwe włączenie w przyszłą zintegrowaną ścieżkę diagnostyczną)
- są dostępne w wersji kanałowej i bezkanałowej
- są skutecznie zabezpieczone powłoką antykorozyjną (ocynk, gruntoemalie)
- są dostarczane razem z ramą gwarantująca właściwe przygotowanie fundamentów (o ile są potrzebne)

 

- niezwykle odporna na ścieranie i bezpieczna dla opon powłoka powierzchni rolek
- badanie hamulców w pojazdach z napędem 4x4 (automatyczne wykrywanie rodzaju napędu)
- konstrukcja dostosowana do badania pojazdów z bardzo niskim zawieszeniem
- oprogramowanie dostępne w różnych wersjach językowych

Wyposażenie podstawowe:

Pilot - radiowe sterowanie o zasięgu do 50m
Bezprzewodowy  czujnik nacisku na pedał hamulca
Bezprzewodowy czujnik ciśnienia w układzie pneumatycznym

Wyposażenie opcjonalne:

Możliwość podłaczenia wielu repetytorów
Tablet - radiowe sterowanie
Automatyczny pomiar sił hamowania w pojazdach z napędem 4x4
Mobilne urządzenie rolkowe
Hydrauliczny dociążacz osi
Układ wagowy